Greatest desire


min högsta önskan sen jag sett bilder på andra människor som tagit sig i nacken och tattuerat sig på handleden är att jag också fick den chansen. det är så himla fint, och det skulle vara så himla betydelsefullt. "Never give up" tror jag skulle passa på min handled, då jag kan tänka varje gång det händer någonting att jag faktiskt klarart mig ända hit idag, och att jag kan fortsätta kämpa. det är inte så mycket kan man tänka, mig för mig skulle det vara det.
innan tänkte jag mina bröders namn på handleden, men sen har jag tänkt om lite. hmm

Kommentarer
Postat av: A.

hur får man en sån här alvlång blogg? Det är snyyyyggt!

2010-10-29 @ 09:30:10
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/
Postat av: B

Du behöver tänka litet mer gumman;)

2010-10-29 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0