Naturhistoriska


Just nu sitter jag inte vid en dator, men jag gör som många andra kommer göra i framtiden, då vi fått en mycket smart knapp vid inläggen, att ställa in inläggen i förväg. ganska smart när man inte riktigt har tid för datorn.
Nu är vi iallafall snart i stockholm jag, min mor, Lars och min bror Emil. Ska tillbringa våran dag på museet, om man nu kallar det för ett musséum? jag vet inte. Älskar att gå och kolla på en massa gammla saker, känna och fundera. Många bilder lovar jag er, och framför allt många roliga bilder med alla knäppa saker som finns där.
Jag återkommer ikväll med bilder, eller förmodligen imorgon om tiden inte räcker till.

Kommentarer
Postat av: anna

Ha en bra dag och hälsa alla.

2010-10-23 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0