slitet


sitter och funderar på hur jag skulle se ut i kort kort hår. är så himla sugen på att klippa av mig allt hår, och testa någonting nytt. allt handlar om mod, men vi får se vad som händer. min kväll kommer bestå utav pluggning och packning. åker till mammsen imorgon, ska bli riktigt härligt! :-) men, vad var det du sa mamma, tvättning imorgon kväll? äsch, det kan vara mysigt det med ibland! nu ska jag sätta på musiken på hög nivå, och sedan börja storstäda. (ska till och med skura golvet) ;-)

Kommentarer
Postat av: frida

pröva klipp det kort gumman!

det är alltid kul med en utmaning (-:

2010-10-02 @ 22:59:39
URL: http://fridasverklighet.blogg.se/
Postat av: jag

jag skulle vilja klippa det kort, men jag vet inte om jag vågar. nej nej nej gör det inte emma hör jag från människor.. men vi får se, kanske inte berättar till någon att jag gör det, så får det bli en överraskning;)

2010-10-05 @ 17:37:10
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0