2010 var året, 2011 är året

Jag måste ta och tacka alla fina människor som funnits i mitt liv de senaste året! Jag är så tacksam för att folk älskar mig för den jag är, och inte för någonting annat. Jag är tacksam för att jag har fått ett sånt bra liv de senaste tre åren, det är helt snurrigt för mig! Har blivit så stark på alla håll och kanter, och jag har en extra varelse på jorden som finns hos mig dygnet runt, en varelse som aldrig kommer svika, lämna mig, trycka ner mig eller se ner på mig på ett dåligt sätt. Jag är glad för att jag har så fina vänner, en sådan fin pojkvän, och 2 helt underbara familjer! 2011 kommer bli ett ännu bättre år, det ska jag se till. och inte bara det... inget godisätande för min del detta år, håller tummarna för ett bra resultat! puss



3 bilder till, tack tjejer för en himla fina dagar tillsammans med er, det var en start på något starkt!

Kommentarer
Postat av: LovisaKölfeldt

jag känner att jag alltid är så seriös på bilder :p

men det var riktigt kul iaf!

det här året kommer bli otroligt spännande, lärorikt, och framförallt rolig! :D <3

2011-01-01 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0