Motivationen kom tillbaka


Till nästa vecka ska jag ta mig upp till gymmet och köra en provträning. Efter det kommer jag starta upp mig själv och träna några gånger i veckan. Känner att jag måste göra någonting mer än att plugga och bara vara, så då gav jag mig själv ett alternativ till att börja träna. Tror hela jag kommer känna mig bättre med lite extra träning, jag som knappt kan gå upp för en trappa utan att hjärtat går i hundra, hm. Skorna måste ju göra sin sak också, 2 gånger har jag använd dem, eller hur var det?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra då kan du göra mig sällskap tycker jag :) längesen vi sågs sötis!

2011-03-31 @ 12:16:15
URL: http://corneliaedwina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0