De senaste dagarna..

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DE STÖRRE!
 
De senaste dagarna har jag umgåtts med en person som verkligen får mig att må bra. Jag har ätit massvis med mat, godis och druckit ett x-antal många glas julmust. Spelat bingo. Gjort stjärnor som för övrigt var förbannat goda. Jag har öppnat paket från mina nära och kära. Fått vad jag önskat mig. Haft snöbollskrig. Fått ihop ett pussel efter många om och men. Skrattat, gråtit. Skrivit ner vad jag har gjort 2012. Skrivit ner vad jag vill göra 2013. Satt upp mål och funderat över vissa motgångar. Men det jag vill fokusera på nu, är nyår och med vilka jag kommer tillbringa början av det nya året med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0