4 saker ni kanske inte visste om mig

 
Jag har vart blond. I vissa fall saknar jag det blonda, men samtidigt påminnder det mig om "fjortistiden" då jag kom till Arboga och spanade på alla killar i stan, haha.
 
Jag äter godis varje dag. Det är inget skämt. Alltid så smyger det in en liten godisbit i munnen. Fattar inte? Snart ska det bli slut på detta. Börjar ju bli lite rundare än förut, haha.
 
Jag är fruktansvärt mörkrädd, och detta förstår jag inte hur jag ska klara av när jag flyttar till eget. Ska nog skaffa mig en bodybuilder som ska skydda mig dag som natt i mörker.
 
Jag har väldigt svårt att lita på människor. Från grunden vet jag inte varför, men på senare tid har jag börjat inse mer och mer varför jag inte gjort det. Kanske kan det vara en bra sak, att inte lita på alla. Men samtidigt kan det bli lite väl jobbigt ibland, då jag kan bli lite för "nyfiken" eller vad man nu ska kalla det. Självklart kämpar jag med det, och det är någonting jag alltid kommer få göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0