Promenad, grillning

Vilken härlig dag! Vaknade vid 08.00 och var piggare än någonsin. Mattias och hans familj har bytt fönster i hela huset, vilket resulterade i att det var VÄLDIGT ljust i rummet på morgonen. Inga persienner är uppe än, men det var ganska mysigt att vakna till klarblå himmel.
 
Vid 10 gick vi ut på en långpromenad på cirukus 2 timmar. Det händer inte ofta, men när jag väl fått min lägenhet så blir det fler promenader kan jag lova. På fredag är ju datumet vi satt från första början då jag skulle flytta in, men jag hoppas ju självklart på en tidigare inflyttning. Nu på kvällskvisten invigde vi grillen för första gången i år, mhmmm säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0