3 mål inför det kommande året

bilder lånade av Linda Blom
 
Börja träna. Har börjat känna mig mer och mer hängig, och har svårt att somna på nätterna. Men varje gång jag vart ute och rört på mig på kvällen så har jag sovit bra, så bara det var ett tecken på att jag måste komma igång nu.
 
Få min lägenhet till det där lilla extra jag alltid drömt om. Nu har jag liksom chansen! Ska flytta till mitt eget om några få månader, och kan inreda min lägenhet exakt som jag själv vill.
 
Åka till ett varmt land med någon jag tycker om. Jag ska försöka komma iväg detta år också, det är bara pengarna som saknas. Kommer jag inte iväg detta år, så vet jag åtminstånde att jag kommer hitta på en massa saker här i Sverige ändå. Det ska ju bli ett grymt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0