En tid ifrån bloggen

Efter en tid från bloggen så känner jag bara att jag vill skriva av mig. SÅ mycket har hänt den senaste tiden men har aldrig ork att ens fundera över att lösa saker och ting. Lägenheten då? Jo, ska spendera min första natt här på cirka 14 dagar. Det känns hemskt. Ska börja leta efter en ny lägenhet innan skolan startar igen. Sedan är det ju bara ett år kvar, sen drar jag. Stannar inte i denna håla, och det kan jag sätta mitt liv på att jag inte gör. Är trött på falska människor och idioter som bara förstör andras liv. Förövrigt då? Jag är trött, går med huvudvärk och har svårt att sova om nätterna. Ska ringa och boka in en ny tid hos min familjeläkare och se om det finns något fel med mig. Annars är det väl bara jobbet som stressar på. Jag överlever helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0