Långt inlägg, england, skolan, flytten, bio

 
Oj oj oj. Tiden verkligen springer förbi, och jag vet faktiskt inte vart jag står förtillfället. Vet inte vad som ska lämnas in i skolan, eller vad jag REDAN lämnat in. Hmm.. Något ni i bloggen kanske inte visste så mycket om, är min tripp till ENGLAND som jag åker till på lördag.
 
Min farfar, har nämligen lämnat världen, vilket gjorde att jag ville åka ner på begravningen. Självklart känns det hemskt, och jag har fällt många tårar de senaste dagarna. Men det kommer samtidigt kännas skönt att få träffa min släkt igen, som jag inte gjort på ca 10 år.
 
Tidigare då? - Jobbat en hel del, träffat mamma och bror i Köping, planerat flytten och bara tagit det lugnt. I söndags var jag på bio med M och hans familj. IDAG, skola, plugg, promenad med hunden, och ännu mera plugg.
 
VECKANS BLOGG: Julia Westergren! (fixat lite design till henne, så gå gärna in på bloggen och kika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0