Two languages

my lovely cousins/
 
Hello everyone! Now I'm back in Sweden after a few days in England. That was realy nice to meet  everyone again. Now I only hope it will not be long until I go back again.

 

Today I looked at my apartment, which made the nervousness increased by 100%. All wallpapers in the hole apartment will be new, the ceiling should be painted, all bars must be repainted and the floor in the bedroom should be replaced. If I'm lucky I move into the apartment in mid-April. 

--------------------------

--------------------------

Hej och hallå. Nu är jag tillbaka till Sverige efter några dagar i England. Hur trevligt som helst att träffa alla igen. Nu hoppas jag bara att det inte dröjer länge tills jag åker tillbaka igen.

Idag har jag vart och kollat på min blivande lägenhet, vilket gjorde att nervösiteten ökade med 100%.
Alla tapeter ska tapetseras om, taket ska målas om, alla lister ska målas och mitt golv i sovrummet ska bytas. Har jag tur, är jag inflyttad redan i mitten på April, då fastighetsskötaren berättade att det tar max en vecka att ordna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0