101113

En dag med mycket fika. Tårta, bullar och kakor. Jo, jag tänker nog inte direkt på vad jag stoppar i mig, och jag skulle nog själv må så mycket bättre om jag slutade med detta. Ska väl ta tag i livet någon gång. Börjar märka att jag gått upp en del i vikt. Fy säger jag bara. Men, i vilket fall så fyllde min bror Emil år idag, vilket gjorde att det var tillåtet med massa gott. 
 
Imorgon drar skolan igång igen. Har äckligt mycket att göra, men nu ska jag ta och skriva lite på de småsaker som ligger och skräpar, sedan skriva en enklare sammanfattning av Medeltiden, då vi har prov på tisdag. Imorgon kommer jag förmodligen synas i tidningen, och i ett par veckor framöver.
 
Jag är ju nämligen en av de 6 luciakandidaterna här i Arboga. Ska bli himla mysigt att vara med detta år. Ni får jättegärna lägga en röst på mig om ni känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0