Veckan som kommer

 
Innan jag fortsätter plugga så tänkte jag slänga in ett litet inlägg och berätta att jag lever. Gick hem från skolan idag, då jag kände mig alldeles febrig och ont i magen. Men, nya tag nu på kvällskvisten och nya tag imorgon. Jag kommer förmodligen hänga kvar i skolan fram till sen eftermiddag, när vi egentligen slutar innan 14. Måste plugga lite extra och denna gång tror jag att jag gör det bättre på plats. 
 
Har även hunnit laga mat, småstädat lite och planerat resten av veckan. På onsdag var det meningen att vi skulle storhandla inför kommande månad, men istället åker vi som tidigare planerat till Sthlm för inspelningen av "Settman på plats". Åker efter lunch där någon gång så missar inte allt för mycket i skolan. 
 
Jag måste även komma på vad jag ska ha för adventsljusstake till på söndag. Första advent då ju. Så himla mysigt! Några tjejer kommer även över för lite fikamys och lite så, inviger december ganska bra skulle jag tro. Nej, nu ska jag inte sitta här och babbla på. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0